راه اندازی نورپردازی فروشگاه خرده فروشی شما

%d9%86%d9%88%d8%b1%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87

در این نوشته می خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه فروشگاه خود را نورپردازی کنید . چند راهنمایی کلی هست که برای انواع نورپردازی قابل ملاحظه هست :

1 . خرید کلی led : فناوری هر روز در حال توسعه است ، از همین جهت برای سازگاری وسایل روشنایی خود از نظر درجه حرارت رنگ نور و نظیر این ، آنها را یک جا و به طور کلی بخرید .

2 . مشتریان خود را ناراحت نکنید .

این بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که نور زیاد و گرمای منابع نوری فروشگاه شما مشتریان را اذیت نمی کند و یا اینکه محصولات شما محو نشده اند خصوصا در جایی که سقف کوتاه تر است . لامپ های رشته ای گرمترین ، لامپ های led بهترین و لامپ های فلورسنت از نظر گرما در میان آنهاست .

3 . به درجه حرارت رنگ نور حساس باشید : هر منبع نوری مانند یک لامپ دارای یک درجه حرارت رنگ نوری است . به طور کلی برای تولید نوری گرم تر و راحت تر که اغلب برای روشنایی عمومی استفاده می شود می توان از لامپ های 2700 تا 3200 کلوین استفاده کرد . همینطور برای تولید نور حقیقی تر و بدون حساسیت می توان از منابع نوری 4000 تا 4500 کلوین استفاده کرد . برای نور روشن جهت فضاهای اداری می توان از منابع نوری 5500 تا 6000 کلوین استفاده کرد .

4 . عامل جایگزینی و صرفه جویی در هزینه : صرفه جویی در هزینه ها مسلما از عوامل قابل ملاحظه هست اما تنها عامل نیست . شما همینطور نیاز به محاسبه هزینه های انرژی و هزینه جایگزینی دارید تا بتوانید میان سه منبع نور ( رشته ای ، فلورسنت ، led ) انتخاب درستی انجام دهید .

5 . با استفاده از آینه نور را منعکس کرده و فروشگاه خود را روشن کنید : آینه ها یک وسیله خوب و ارزان برای انعکاس نور و روشن شدن فروشگاه شما هستند .

6 . از دیمر سوئیچ ها استفاده کنید : دیمر سوئیچ اجازه کنترل سطح دسترسی به نور را به شما می دهد . این مهم خصوصا در فضاهایی که به نور کم تری احتیاج دارد احساس لوکس بودن را به مجموعه می بخشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.