پروژکتور ال ای دی (LED) دفنی مدل سهند

پروژکتور LED دفنی سهند

پروژکتور LED دفنی سهند

پروژکتور ال ای دی (LED) دفنی مدل سهند

پروژکتور ال ای دی (LED) دفنی مدل سهند

یکی از انواع پر کاربرد پروژکتور ها،پروژکتورهای دفنی هستند. پروژکتور های دفنی به منظور تامین نورپردازی قسمت هایی از بنا که در نزدیک زمین قرار دارند طراحی می شوند ، لذا مناسب بخش هایی از ساختمان مثل ستون های عمودی ، قسمت های پایینی نما،فرو رفتگی های دیوار ، زیر تاق های بنا و یا حتی ایجاد هاله نور در نزدیکی سطح زمین هستند.

در طراحی پروژکتور ال ای دی سهند ، که نوع ال ای دی این پروژکتور ها است ، از طراحی متفاوت با نمونه های معمول در بازار استفاده شده است ، که علاوه بر ظاهر زیبا ، سیستم انتقال حرارت متفاوتی را ارائه می نماید. سهند ، که نماد استقامت و زیبایی است ، از نوع LED توان بالا High Power بهره می برد ، که باعث شده است بتواند در فضای اشغالی کوچک خود نوری درخشان و متفاوت ایجاد نماید.وجود لنز یک پارچه و برجسته این پروژکتور نیز به زیبایی آن می افزاید.هم چنین به منظور انتقال حرارت تولیدی بسیار بالای این پروژکتور ، در ساخت آن سیستم انتقال حرارت مناسبی به کار گرفته شده است.این پرژکتور به دلیل بهره بری از سیستم اپتیک متفاوت خود ، می تواند نوری متقارن و یا نا متقارن را به بنا اعمال نماید ، که باعث بهره بری بیشتر و عدم نیاز به زاویه دهی می شود.

این پروژکتور با بدنه آلومینیومی و با درب آلومینیومی یا استیل عرضه می شود ، البته بدنه آلومینیومی می تواند آنودایز  شده نیز باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.