چشم انداز روشنایی ، سرمایه گذاری در خانه شما

landscape-outdoor-lighting-5

هرگاه بازار املاک و مستغلات در رکود باشد ، تمام صنایع وابسته به آن دچار مشکل می شوند . اما شرکت هایی که کار بازسازی و نوسازی تخصصی را بویژه در فضای باز منزل انجام می دهند خوب فعالیت می کنند .

صاحب خانه نمی خواهد در بزرگترین سرمایه گذاری خود پول زیادی از دست بدهد به همین دلیل به جای خرید منزل جدید اقدام به بازسازی و تعمیر همان خانه قدیمی می کند . همینطور به فکر اضافه کردن پارکینگ مخصوص ماشین ها ، پاسیو ، باربیکیو و … برای استفاده در تمام طول شبانه روز با نور روز هستند .

در حال حاضر روند زندگی در فضای باز رو به رشد است . در زمان های گذشته هدف از نورپردازی فضای بیرون از منزل و نشان دادن باغ بود ، در حالیکه در حال حاضر تمرکز بر روشن کردن فضاهای بیرون از منزل به منظور استفاده از آن ها در طول شب بطوریکه در روز استفاده می شوند ، می باشد .

طراحان نور در حال حاضر اقدام به نصب یک نور کوچک در جلوی درب پارکینگ ماشین ، چراغ دفنی در پایین درختان می کنند بطوریکه مردم دیگر مجبور نیستند به جای نور ستارگان زیر نور نور افکن بنشینند .

تکنولوژی راه طولانی را در مدت زمان کوتاه سپری کرده است . تولید کنندگان روشنایی متوجه شده اند که بازار رو به رشد برای استفاده از لامپ در فضای باز وجود دارد . چشم انداز روشنایی همه چیز در مورد ایمنی ، امنیت و زیباشناسی است . نورپردازی در فضای باز یک روند است که در حال حاضر در این نقطه قرار دارد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.